نورالأصفیاء

مسجدومجتمع فرهنگی،آموزشی وپژوهشی حضرت نورالأصفیاء عجل الله تعالی فرجه الشریف

نورالأصفیاء

مسجدومجتمع فرهنگی،آموزشی وپژوهشی حضرت نورالأصفیاء عجل الله تعالی فرجه الشریف

نورالأصفیاء
آخرین نظرات

نبرد سِدر و ستاره/۴

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ
بسم الله

روایت تصویری از سربازان ارتش شکست‌ناپذیر! شرح حال تصویری از سربازان ارتش شکست ناپذیر! اسراییلی‌ در مواجهه با رزمندگان حزب الله سال ۲۰۰۶ میلادی.

 اگر بخواهیم قدرت رزمندگان مقاومت اسلامی حزب الله لبنان را بسنجیم و بدانیم که چه افتخاری در جنگ 33 روزه نصیب آنها شد باید ابتدا قدرت ارتش رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دهیم. ارتشی که ادعا می‌کرد شکست ناپذیر است و از ادواتی در جنگ استفاده کرد که در نوع خود بی نظیر بودند، مانند تانک مرکاوا. و حزب الله که یک گروه چریکی محسوب می‌شد با اتکا به ایمان و هوش نظامی خود توانست چنین قدرتی را از خیال خام شکست ناپذیری برهاند.

ارتشی که توانسته بود نهایتا در شش روز جنگ هایی را که آغاز می‌کرد با پیروزی به پایان ببرد حالا در جنگ 33 روزه تنها چند متر به خاک لبنان نفوذ کرد و سپس بیرون رانده شد.

آنچه مشاهده می‌کنید شرح حال تصویری سربازان ارتش شکست ناپذیر! اسراییلی‌ست در مواجهه با رزمندگان حزب الله سال 2006 میلادی.

 

انتهای پیام/ب/ گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس

۹۷/۰۴/۲۲
منتظران ظهور/ مجتبی دهقانی پوده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">