نورالأصفیاء

مسجدومجتمع فرهنگی،آموزشی وپژوهشی حضرت نورالأصفیاء عجل الله تعالی فرجه الشریف

نورالأصفیاء

مسجدومجتمع فرهنگی،آموزشی وپژوهشی حضرت نورالأصفیاء عجل الله تعالی فرجه الشریف

نورالأصفیاء
آخرین نظرات

آخرین سرباز ابا عبدالله علیه السلام

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۵۷ ب.ظ

بسم الله


اصغر ای نور دو چشم تر من                                                از چه خاموش شدی در بر من

بگشا دیده خود سوی پدر                                                  ده تسلّی دل غم پرور من

 


تیر کین گو که گلوی تو درید                                                بین که بنشسته بر این پیکر من

قاتلت شرم نکرد از داور                                                      رحم ننمود به چشم تر من

بی تو چون رو بسوی خیمه کنم                                          که بود منتظرت خواهر من

برسم چون ببر مادر تو                                                       گریه اش هوش برد از سر من

 داغ سوزان تو را در جگرم                                                  کس ندانسته به جز داور من

در حالات میرزای قمی نقل می کنند : میرزای قمی (ره)روضة دهگی می گرفت و به روضه خوان

 می فرمود : هر ده روز ، روضه علی اصغر بخوان .

می گفتند آقا علی اکبر هم است اجازه بدهید روضه علی اکبر را هم بخوانیم ، می فرمود :

همه شهدای کربلا ، لباس رزم به تن کردند و جنگ کردند و کشته شدند ، اما علی اصغر لباس رزم نپوشید ، فقط با تکان دادن لبهای مبارکش ، می فهماند که من تشنه ام ۱

ابی عبدالله علی اصغر را روی دست گرفت آمد وسط میدان ، صدا زد خودتان علی را بگیرید سیرابش کنید .


۹۷/۰۶/۲۵
منتظران ظهور/ مجتبی دهقانی پوده

نظرات  (۳)

بسم الله

من از این داغِ نفس گیر چه باید بکنم
در غـمِ غربـتِ تقدیر چـه باید بکنم
به رویِ دستِ من ای آیۀ مُزَّمِّلِ من
بـا گلویِ شـده تفسیر چه باید بکنم
مـاهیِ تُنگِ تَلَّظی، سـرِ قلاب شده
با لبِ خشکِ تو درگیر، چه باید بکنم
سه لبِ تیر شده در گلویِ کوچکِ تو
بـاعثِ این همه تغییر چه باید بکنم
حرمله خیـر نبیند چقدر زود گرفت
عـوضِ مادرت از شیر چه باید بکنم
جگرِ سوخته از شرمِ تو و رویِ رباب
شده از دیده سرازیـر چه باید بکنم
دست و پا می زدی و تویِ دلم می گفتم
با تکان خوردنِ این تیر چه باید بکنم
از خجالت جگرم سوخت، لبت قند، نخند
تـا ببینم که مـنِ پیر چـه باید بکنم
سرِ تـو بند به مویـی شده حالا با این
زخمِ اندازۀ شمشیر چـه بایـد بکنم
سـرِ تشییع غـریبـانۀ تو زیـرِ عبا
شـدم از آبـرویـم سیر چه باید بکنم

                                       بسم الله الرحمن الرحیم

                   لبیک یاحسین



آقاجون نذرمه شیرخواره من

همیشه به زیر سایه ت بمونه

پسره یا دختره فرقی نداره

آرزومه با ولایت بمونه

آقاجون نذرمه طفل کوچیکم

برای تو مایه امید بشه

تو رکابت بمونه تا جون داره

آخرش پیش چشات شهید بشه

آقا جون نذرمه بچه م یه روزی

نور دیده های مادرش بشه

توی سختی ها مثه اصغر تو

حامی امام و رهبرش بشه

آقاجون عنایتی کن به دلم

که دلم رو به دل رباب بدم

یاد اصغر می کنم شیر جای خود

روم نمیشه به عزیزم آب بدم

                                     بسم الله الرحمن الرحیم


                  لبیک یاحسین


فخر عالم گدایی درتان

پادشاهیست کار نوکرتان

پای هر روضه که بهشت خداست

می نشینیم در مجاورتان

دل روضه در کلام شماست

مست فیضیم پای منبرتان

همه ممنون لطف تان هستیم

بیشتر از شما ز مادرتان

خودمان را حقیر می بینیم

می نشینیم چون به محضرتان

اختیار جهان به دست شماست

کائنات است چون مسخرتان

هم عدم هم وجود موقوفت

به اشارات دیده ترتان

اشک چشمان عاشقان شما

مرهم زخمهای پیکرتان

می شود کن بدون شک فیکون

گر بخواهد علی اصغرتان

پس چه شد مردمان حق نشناس

صف کشیدند در برابرتان

از شما آب هم دریغ شده

آه از لاله های پرپرتان

پاسخ خواهشت سه شعبه نبود

.....

چه کسی پیش دیده زینب

پا نهاده به روی حنجرتان


                                   


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">